Ik heb het gevoel dat ik iets heb gezien asics gel lyte 3 dat erg veel lijkt op al deze paren in het verleden, ze zijn net apart uitgebracht en niet samen in een pakket. Ik ben een fan van Asics, maar deze release in een beetje unde "De 24 Kilometers x Asics Gel Respector Virgin Extra zal komend weekend bij meer retailers arriveren, na zijn officiële debuut in Barcelona vorige week.In essentie gedefinieerd door de belangrijkste exportproducten van Spanje.
Al gepland om hun Gel Lyte 3 Valentine's Day Pack in de komende weken uit te brengen, blijft Asics je zoetekauwen tevreden met deze nieuwe release.Opnieuw gebruikt de Gel Lyte 3 als het silhouet van keuze, de nieuwste colorway krijgt een Strawberries asics gel lyte Cream-uiterlijk door gekleed te zijn in een roze bovenwerk met witte details. Suede domineert het bovendeel met perforaties die verschijnen op de toebox en op de zijpanelen.
Wit belandt dan op de tussenzool, hiel, oogjes en op de zijstrepen asics sneakers die vervagen van roze naar wit met een verloopeffect. Dingen afwerken is zwarte spikkels op de tussenzool. Je kunt de selecties van de Asics Gel Lyte 3 voor aardbeien en room bekijken bij geselecteerde Asics Tiger-winkels vanaf 6 februari, precies op tijd voor Valentijnsdag.Roze sneakers zijn niet mijn ding, maar dit is een paar roze schoppen die ik niet zou willen toevoegen aan mijn verzameling. I
Ik vind het leuk. Asics plaatsten zich vorig jaar op de kaart. Nu asics gel lyte v ze de aandacht van de mensen hebben gekregen, is het tijd voor hen om een Het Asics Gel Lyte 5 Casual Lux-pakket wil graag beginnen met 2016. Aan de uitstraling van de foto's te zien, zijn ze zeker een goed begin. Komend in twee heel verschillende klankaanbiedingen, laten we verder gaan en kijk beter wat beide Gel Lyte 5's te bieden hebben.Beide versies van de Asics Gel Lyte 5 zullen worden samengesteld uit een combinatie van leer, suède en neopreen.
Het eerste paar heeft een zwart en donkergrijs bovenwerk in contrast met de muntachtigheid op het hiel- / achtereinde van de tussenzool. De tweede paar komt in een beetje lichter als het komt in een zanderige tan en wit aanbod gecompenseerd door het gele accent gevonden op de hiel aanrecht / achterkant van asics hardloopschoenen de tussenzool. Hoewel beide opties van elkaar verschillen, is het een beetje moeilijk om te kiezen welk paar het meest opvalt.
Hoeveel van jullie zijn nog steeds fans van de teal / roze / zwarte South Beach colorway die populair werd gemaakt door de LeBron 8 in de loop van de dag?Als je dan bent, is deze Gel Lyte 5 iets voor jou, maar als je dat niet bent, wil je deze colorway misschien niet ophalen. Deze nieuwste Gel Lyte 5 is uitgerust met mesh en nubuck bovenwerk dat contrasterende
zwarte accenten op de brandingstrepen, hiel en veters laat landen.